Başakşehir Altınşehir Lisesi Öğrencisi Muhammet Burak Yaşamını Yitirdi.


ÖĞRETMENLERİN ACI GÜNÜ

Başakşehir’de, içinde iki lise öğrencisinin bulunduğu aracın kaza yapması sonucu Lise 1. Sınıf Öğrencisi Muhammet Burak Cançatal hayatını kaybederken, araçta bulunan biri öğrenci 3 kişi hafif şekilde yaralandı. Kaza sırasında olay yerinden geçen servis aracından inen öğretmenler, yerde yatan öğrencilerinin cansız bedenini görünce şoka girdiler. Öğretmenler gününde öğrencilerin ölümüne şahit olan öğretmenler, okullarında deprem güçlendirme çalışması yapıldığı için şamlar köyüne gönderildiklerini, ancak sürekli kaza olan yolun çok kötü olduğunu belirtmek için dilekçe verdikleri için soruşturma geçirdiklerini belirttiler.

Öğretmenler günü nedeniyle Şamlarköyü İlköğretim Okulu’na tatlı götüren Türkan Değerli ve eşi Yusuf Değerli, okul çıkışında kızları Cemile Nur Çoban(14) ve yeğeni Muhammet Burak Cançatal’ı da yanlarına alarak Şahintepe’de bulunan evlerine doğru yola çıktı. Yusuf Değerli’nin kullandığı 34 AS 974 plakalı araç Şamlar yolu üzerinde yolun bozuk olması nedeniyle karşı yönden gelen 34 FN 2247 plakalı forklift taşıyan çekiciye çarptı. Kaza sırasında hurdaya dönen aracın içinde bulunan Cemile Nur Çoban ,annesi Türkan Değerli ve babası Yusuf Değerli yaralanırken, araçtan dışarıya fırlayan yeğen Muhammet Burak Cançatal ise hayatını kaybetti. Savaş alanına dönen kaza yerine çok sayıda ambulans ve itfaiye ekibi gelerek yaralılara olay yerinde müdahale etti.

ACI TESADÜF

Okuldaki öğretmenler günü kutlamasından dönen öğretmenleri taşıyan servis aracı, kaza yerinden geçerken sıkışan trafik nedeniyle durdu. Servis aracından inen öğretmenler, elindeki okul çantasıyla yerde yatan öğrencinin cesedine baktıklarında ise şoka girdiler. Öğretmenlere kazadan yarım saat önce tatlı getiren ailenin aracı kaza yapmış, öğrencileri Muhammet ise kazada hayatını kaybetmişti.Öğretmenler gününde öğrencilerinin cesedi ile karşılaşan öğretmenler gözyaşlarına boğuldu.

DİLEKÇE SKANDALI

Kazada hayatını kaybeden küçük çocuğun babası Mustafa Çançatal ‘ı teselli etmeye çalışan öğretmenler, kazaya tepki göstererek bu kazanın cinayetle sonuçlanan bir skandal olduğunu belirttiler. Altınşehir Lisesi’nde deprem güçlendirme çalışması yapıldığı için 1200 öğrenci ile birlikte taşımalı eğitim gördüğünü söyleyen öğretmenler, “Bizi Şamlarköyü’ne gönderdiklerinde her gün bu yolda öğrenci servislerinin kaza yaptığını görüyorduk. Bu yüzden İlçe Milli EĞitim Müdürlüğü’ne bozuk ve kamyonların kullandığı bir yol olduğu için dilekçe verdik. İl Milli Eğitim Müdürlüğü müfettişleri yolu ve okulu inceleyerek herhangi bir olumsuzluk olmadığı yönünde rapor verdiler. Ondan sonra iki öğretmen arkadaşımız Kaymakamlığa bu konuyla ilgili dilekçe verdi. Dilekçenin resmi makamlara ulaşmasının ardından arkadaşlarımız hakkında soruşturma başlatıldı. Biz bu yolda hergün trafik kazasında yaralanmış öğrenci zaten görüyoduk. Bugün bizim öğretmenler günümüz ve öğrencimizin cesedi ile karşılaştık. Bu trafik kazası değil cinayetle sonuçlanmış bir skandaldır” dediler.

10 yorum:

  1. MekaNın ceNNet OLSun KarDEşim

    YanıtlaSil
  2. benim amcamın kızı ve birçok arkadaşım da o okula gidior tanıdıklarımızı okula deil bile bile ölüme yolluyoruz !!!

    YanıtlaSil
  3. ben bu lisede okuyorum ben ölmeğe deil okula egitim görmeye gitmek istiorum gereke muhammed kardeşimiz gerekse biz ne fark eder önce bu zihniyet içinden çıkmalılarki adam akıllı görew yapsınlar tabi yaptıklarına görew denilirse her kim olursa olsun buna göz yummamalı bu yüzdende 7 aralıkta bayramtepe meydenında ilçe milli eitime yürüyüşümüz war tüm herkese dawet edioruz gelin buna karşı bişiler yapalım bari kardeşimiz rahat uyusun....

    YanıtlaSil
  4. bu resmen bir cinayettir arkadaşımızı bile bile ölüme göderdiler. burdan ilgili makamlara sesleniyorum lütfen daha başka arkadaşlarımızın sonuda ölüm olmadan gereken neyse yapın.

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlarımızın o okulda olması ters bence...benimde kuzenim orda..yanlız şuda göz önünde bulundurulmalı ki kader denilen bir şey var iki dk sonra ne olacağımız belli değil hiçbirimizin...Mekanı cennet olsun..kalanlara allah sabır versin

    YanıtlaSil
  6. 7 aralıkta hakkımızı aramaya yürüyoruz bunu kendimiz için değil kardeşimiz içim yapıyoruz

    YanıtlaSil
  7. 7 aralıkta görğşmek üzre

    YanıtlaSil
  8. ben bu okulda okuyorum sadece şunu öylemek istiyorum ticaret ve anadolu liselerini istanbulun en gözde yerlerine vermeyi biliyolar da neden bizi dağ başına gönderiyorlar bunu anlamış değilim muhammetin ölümünede tek sebep bize o okulu layık görenlerdir ilgili nsanlara duyrulur

    YanıtlaSil
  9. ben bu okula yeni nakil oldum tüm bunlardan sonra hala niye bi değişiklik yapmıyolar yetkililer yetkilerini göstersinler

    YanıtlaSil
  10. burak bnm snf arkadasım dı

    YanıtlaSil

Not:Eğer bu bloğa üyeliğiniz yoksa,aşağıda yorumlama biçiminden anonimi seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.