ADIM KÜRT SOYUM TÜRK'TÜR

Bana Kürt demeyin
Kurt deyin
Çünkü kurttandir soyum
Oguzlara dayanir boyum
Yaniltmasin sakin dilim sizleri
Önce bana yol gösterdi
Kurdun ayak izleri
Örnekmi istersin kökümden
Iste bir kaçi,
Nasil Ilhan,Kayhan,Çayhan varsa
Parshandan gelir mesela Barzani
Ve Kurthandan gelir
Kürtlerin tümü
Bunun için ayirmazlar benden
Oguzluk ülkümü
Bunu böyle bilesin:Türkler,Kürtler
Ayni agacin dalidir.
Ve ayni bayragin alidir.
Kartal bakisli
Börtü çeneli
Arslan pençeli
Yigitler soyuyuz biz
Ergenekondan demir daglari
Kurd diye adlanarak bu yurda En önde bizler geldik?

Ben Türklüge yol gösteren kurdum
Kanimla töremle Türk oglu Türküm
Bana Kürt deniyorsa biliniz;
Yalniz Oguz boyundan Kürdüm

3 yorum:

  1. öncelikle s.a ben buna katılmıyorum arkdaşım diolarki kürtler türktür asimile olmuşlardırrr falan die kürt kürttür türkte türktür önemli olan vatansever kürt kardeşilerimii diğer pkklılardan ayrıştırmak asimile falan ben ce yalan ben ağrıda as.iz askerliğimi yaptım bazen köydestek projelerine giderdik rahat 40 köye gitmiştim ve orda gördümkü ağarıdaki bazı köyler kürtçe bilmiyorr ve biz türküzz diyorlarr bu bir gerçekkk ağrıda 1000 köy varsa bunun 100 türk köyüdürrr kardeşim bu kadar azınlık içindelerde ne den asimile olup klürt olmamışlarrr .. .

    YanıtlaSil
  2. artık milletleşme süreçleri tamamlanmıştır kürt kürttür türk türk çerkez çerkez lakin bizleri birleştiren islamdır...islamın ipine hep beraber tutunursak o zaman tam anlamıyla birlik oluruz...

    YanıtlaSil

Not:Eğer bu bloğa üyeliğiniz yoksa,aşağıda yorumlama biçiminden anonimi seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.