BBP:İDAM GELECEK APOYU ASACAĞIZ


BBP Genel Başkanı Yalçın Topçu, ''idamı geri getireceğiz. O caniyi ipin ucuna çıkaracağız'' dedi. Bir de hikaye anlattı..


BBP Genel Başkanı Yalçın Topçu, Avrupa Birliği'ne katılmayacaklarını ve idamı geri getireceklerini belirterek, "AB'nin tamamını çöpe atacağız. Bize kaldırın dedikleri idamı tekrar getireceğiz. 1,5 yaşındaki çocuğun ırzına geçen caniyi ipin ucuna çıkaracağız. Bölücü yakasını bizden kurtaramayacak" dedi.

HASAN'IN HASO İLE TEK SORUNU KRAVAT SORUNU!


Sivas'ın Şarkışla İlçesi'nde düğün törenine katılmak için yola çıkan Büyük Birlik Partisi Genel Başkanı Yalçın Topçu, ''Kürt sorunu yok'' diyerek Güneydoğu izlenimlerinden bir hikaye anlattı:

"Ben Bingöl'ün Sarıçiçek Köyü'nde, 6 şehidimizden birisi olan rahmetli Özkan'ın köyündeydim. Babası beni bir cümle Türkçe ile karşılayamadı. Ama baktım ki Hasan'ın, Haso'yla falan sorunu yok. Baba Özkan'ın kabrinin başına bir direk dikmiş, üzerine Türk bayrağını çekmiş. 11 tane daha çocuğu var, bir tanesi bile sosyal güvenceye sahip değil.

Talimat vermiş çocuklarına, 'Ben ölene kadar hepiniz bu şehidin başında nöbet tutacaksınız' diye. Gözleri doluyor, kalkıyor bayrağı öpüyor. Köyün yolu yok, o yok, bu yok. Problem, bu işi sorun gibi gösterenlerde. Niye onlar bu işi sorun gibi gösteriyor? Çünkü her iktidar Atlantik ötesinden icazetli gibi, AB'ye bağlı. Yok, bir sorun kardeşim. Diyarbakır'a iniyorum, tek bir sorun var, oradaki sorunla buradaki sorun aynı. Kürt anasına gazeteci soruyor, ''Senin çocuk nasıl okur, dili falan'' diyor. Ana cevap veriyor, 'Ne diyorsun? Dediğinden bir şey anlamadım. Tek bir şey var, benim çocuğum da senin gibi kravatlı olsun.' Sorun bu, anladın mı? Kürt sorunu diye bir şey yok, bu bir ihanet, bu bir gaflet, bu bir bedbahtlık" diye konuştu.

"İKTİDARA GELDİĞİMİZDE İDAMI GERİ GETİRECEĞİZ"

Topçu, "Bize kaldırın dedikleri idamı tekrar getireceğiz. 1,5 yaşındaki çocuğun ırzına geçen caniyi ipin ucuna çıkaracağız. Bölücü yakasını bizden kurtaramayacak" diye konuştu.

2 yorum:

  1. bende tam biri çıksa idamı geri getireceğiz desede millet ona oy verse diyordum

    YanıtlaSil
  2. AH BİR APO PUŞTUNU TOKAT'A YOLLASALAR,, ONU BENİ NE OLUR ASIN DİYE YALVARTIRIZ....

    NE UTLU TÜRKÜM DİYENE KÜRT AÇILMIYMIŞ ŞUYMUŞ BUYMUŞ NE GEREK VAR KARDEŞİM HER ŞEY ORTADA ZATEN MİLLET UYUYOR SANIYOR YUKARDAKİLER,,,, AMA MİLLET HERŞEYİ BİLİYOR ARTIK UYANDI MİLLET,,,

    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
    HEPİMİZ KARDEŞİZ

    YanıtlaSil

Not:Eğer bu bloğa üyeliğiniz yoksa,aşağıda yorumlama biçiminden anonimi seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.