Bitlis-Ahlat'ta MHP Coşkusu Sürüyor






A.Mümtaz ÇOBAN seçim sonrası ilk değerlendirmesinde 29 Mart yerel seçimlerinin Ahlat’a ve Ahlat’lıya yakışır bir şekilde geçtiğini belirten ÇOBAN ; Allah’a şükürler olsun ilçemiz seçim sürecini en seviyeli,en olumlu şekilde hiçbir çılgınlığa, seviyesizliğe meydan vermeden tamamlamıştır.Başta ilçemiz halkıma böyle muazzam bir ahlak ortaya koydukları için onlara teşekkür ediyor ve onlara layık olmaya çalışacağımı ifade etmek istiyorum.Şunu da belirtmek istiyorum aldığımız oy miktarı kesinlikle önemli değil,Ahlat’ın 11 bin oyunun tamamını almış kabul ediyor ve öylede toplumun bütün kesimleriyle beraber olacağıma da söz veriyorum.

Bu ilçede bundan sonra konuşulması gereken tek şey var.Bu ilçenin huzuru,bu ilçenin saadeti,bu ilçenin kalkınması ve bu ilçeye bütün kurumların başta da yerel idarenin elinden geldiğince gerçekleştirmesi gereken hizmetlerdir.Bizde bütün meziyetlerimizi,çevremizi,eşimizi,dostumuzu Ahlat’ı yeniden inşa etmek üzere uzman kadrolarla buluşturarak Ahlat’a hizmete çalışacağız.

“AHLAT’IN HİZMET AÇIĞINI KAPATACAĞIZ. “

Ahlat’ın bu zamana kadar ciddi bir hizmet gecikmesi yaşadığını da vurgulayan A.Mümtaz ÇOBAN daha sonra sözlerini şöyle sürdürdü;” Diğer bir konuyu değerlendirirsek onunda altını çizerek ifade etmek istiyorum ki Ahlat bu zamana kadar ciddi bir hizmet gecikmesi yaşamıştır.Bize düşen bu süreci kapatmak olacaktır.Bölgeyle, Türkiye’yle Dünyayla bütünleşen bir Ahlat arzu ediyoruz.Bunun için bütün Ahlatlıya muhtacız,onlara ihtiyacımız var.Bu süreci hiç kimse tek başına yürütemez.El birliği yaparsak biz nasipse Ahlat’ın yeni bir Ahlat,yeni bir nüfus,yeni bir heyecan,yeni bir anlayışla kendini yenileyeceğine inanıyoruz.Cenabı hak bütün hemşerilerimizden razı olsun,göstermiş oldukları ilgi ve teveccühe layık olmaya gayret edeceğiz.

3 yorum:

  1. helal olsun sizlere kardeşlerim. bu üke bu vatan bu bayrak bu ezanlar bizim kurmançı zazası arabı çerkezi bu millet türk milleti mezin peşeva başbuğ türkeş

    YanıtlaSil
  2. kardeşim ben kürdüm.. kürtler mhp ye karşı değil.. mhp de, kürtlere karşı değil.. o halde durum niye böyle ?
    mhp içinde siyaset yapıyorum, ayrımcılık görmedim. mhp nin kürt şehirlerini akp ye bırakması yanlış.. oralarda da çalışmlar mitingler yapılmalı.. köyler ziyaret edilmeli.. göreceksiniz meyvesini hemen verir, mhp bugün kürt coğrafyasında ortalama % 5 oy alıyor, bunu rahatlıkla % 10 a çıkarabilir. sadece biraz çalışın. bahçeli diyarbakıra gitsin ben istanbuldan gelicem mitinge..

    YanıtlaSil
  3. helal olsun size ülküdaşlarım bizler türküyle kürtüyle alevisiyle lazıyla çerkeziyle zazasıyla bir bütünüz mhp bitlisin ahlat ilçesin den başkan çıkardıgı gıbı dogudakı dıger ıllerımızdende cıkarıcaktır allah yolunuzu daim kılsın inşallah

    YanıtlaSil

Not:Eğer bu bloğa üyeliğiniz yoksa,aşağıda yorumlama biçiminden anonimi seçerek yorumunuzu bırakabilirsiniz.